lördag 23 februari 2013

Vad händer......


Min kropp ihop med Cortison blir som jag är gravid!? Jag som inte brukar äta kaviar eller apelsiner kan bara sitta och frossa i mig av båda delar. Jag äter de inte i hop men tycker helt plötsligt om de! Usch nä jag får nog ta tag i detta nu och försöka äta rätt och nyttigt nu börjar de märkas på vågen efter cortisonet! Inte kul nu när de nalkas sommar! Måste måste ta tag i detta! Men man måste ju finna den där motivationen till de! Så alla ni som gillar promenader och träning DRA MED MIG!!! Läkaren ringde nu i torsdag och mina värden är fortfarande bra så nu fick jag sänka dosen ännu mer! Överlycklig hoppas att jag snart kan bli av med cortisonet så fort som möjligt! Fick även en ny läkartid så de är väl angående övergång till den nya medicinen och ta alla frågor som bubblar upp som man inte har tänkt på!Mycket frågor har jag fått hur jag mår och jag vill bara tala om att jag mår BRA! Jag har börjat komma över att jag fått detta och vill absolut inte gräva ner mig som många tror! Än står jag upp och ska kämpa allt jag kan för att må bra och kommer att njuta av livet mer än vad jag gjort och inte bara ta saker för givet utan att verkligen njuta av livet! Men som sagt är de ingen dödlig sjukdom men gör att jag är tröttare och får lära mig att leva med andra prioteringar! Jag vägrar att bara ge upp och tycka synd om mig! Så nu har vi nått kul att se fram i mot så Stockholmsresan är bokad har fått en världens bästa vän att ställa upp som barn,hus och hundvakt lite detaljer kvar att fixa men de ska nog lösa sig så jag får träffa min Malin :-) LÄÄÄÄNGTAR! Har även  börjat planera lite smått och gott till sommaren. Vart vi ska åka och vad som ska byggas på huset! Finns massor som man vill och bör hinna under sommaren! Men nått som är helt klart är att jag och familjen ska på semester med två av mina bästa vänner! Vi har som tradition att åka iväg med ett par vänner varje år ett par dagar! I fjol åkte vi Vättern runt och i år blir de nog kusten! Sen blir de nog en tur till med min kära vän och barnen medans Jimmy får va hemma och grejja med olika saker som gör att vattnet är bortkopplat! :-) Planer Planer :-)  Nä nu ska jag ta och fara till jobbet! Så ha de toppen bra nu alla!! Kram

Mina älskade tjejer!! Tiden går så fort! Taget för 3år sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar