fredag 1 mars 2013

Ledig....

Ja vad tiden går fort... Redan 1 mars och vi börjar vårt nya schema som innebär att jag börjar med sju dagars ledigt :-) Så nu är jag ledig tills nästa fredag kväll! Men nästan varje dag är uppbokad som vanligt men med massa roligheter. I helgen så går de i Handbollens tecken och Julia ska på Klass aktiviteter och jag ska fixa smörgås tårtor och vanliga tårtor till den dära som fyller på måndag! Ja jag försökte ett år att inte fira mig men i stället fick jag fira i flera dagar så de är väl lika bra att fira och få de på en dag! Tycker att de inte är så mycket att fira men alltid trevligt att träffas! Sen på Tisdag sticker vi till Stockholm! ÅÅ jag längtar... Sen är vi hemma på Torsdagen och sen är de dax att börja jobba igen :-) Ja ni ser vart tar tiden vägen ;-) På tal om tid Sigrid växer som bara den och bara bubblar ut en massa nya ord så idag kom apelsol = Apelsin hihi så nu säger hon klart och tydligt, Mamma Pappa Jujja = Julia Hanna Bobbe = Tobbe Mormor morfar farmor farfar Cissi Sara Ketty Linda och massa andra ord! sen har hon ju två helt underbara syskon som lär henne massa och sen har hon en far som som lärt henne att säga fan högt och tydligt! hmm de lär sig snabbt de små liven! Julia fyller snart tonåring och ska börja Stöpen till hösten. Hon kom hem och va super glad att hon slapp resten av sin klass och fick med sin tjejkompis bara! Helt underbart så nu hoppas vi på en nystart för henne i Stöpen! Hanna börjar oxå på att komma till de härliga humör svängiga stadiet! Men har haft de lite kämpigt ett tag eftersom hon tar så illa vid sig om nån annan mår dåligt! Men de börjar oxå släppa så hon börjar bli sig själv igen! Ja ni ser barnen blir äldre och en annan blir yngre konstigt det där ;-) Nä om man skulle ta och hitta på nått innan de är dax för matlagning och skjutsa Julia till sin hanbolls kompis! Funderar på att dra till staden i em en sväng men får se vad som bli.. Ha de toppen allesammans! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar