måndag 21 januari 2013

Äntligen!

Vart full fart med massa sjuka här men nu ÄNTLIGEN har de vänt! Lilla Sigrid va nere på dagis en timme och när hon kom in så va de som hon alltid vart där. SKÖNT!!! Så nu hoppas vi på att hon blir färdig inskolad i veckan! Vad händer för övrig jo en massa saker..... Jag väntar på att göra en mindre rolig leverbiopsi för att kunna fastställa vad som är för fel. Vet ju till 80% vad de är men för att läkaren ska va 100% säker så behövs de en sådan! Ja inte så farligt tycker ni... men inte så trevligt att veta att de går in mellan revbenen sen ner igenom lungsäcken sedan vidare till levern. Ja efteråt så ska jag ligga still i fyra timmar! FYRA TIMMAR!!! Kommer ju krypa i mej så in i!!! Jaja men de måste göras så då är de bara att göra de! De känns som att allt händer just nu.... Julia har problem med dåliga blodvärden och sen astma som har dykt upp från ingenstans. Hanna är pigg som vanligt förutom en fingertopp som inte vill läka efter en stukning med blödning. Jimmy har troligen brytet lillfingret som han röntgat idag. Åå lillan väntar vi på en ortoped remiss för och kolla hennes höft. Ja som ni ser känns de väldigt mycket nu är de inte de ena så är de andra! Men man får tänka positivt att de mesta går att fixa med vår läkarvård som vi har! Sen så är de så mycket lättare att gå igenom tuffa tider när man har så underbar man och  vänner som stöttar en i vått och torrt!! Gud idag va jag ordentlig gnällig men skönt att kunna skriva de och inte bara vara negativ till sina vänner!! Igår vart vi och träna jag, Sara och Julia Götlunda va mycket nöjd när jag åkte därifrån. Sist klara jag av att springa typ 200m men igår pina jag mej och sprang 3km igen fn så gött de va sen körde vi lite styrka.Julia och jag tävla de klart om vem som kunde göra mest av de olika styrkepassen så idag känns de :-) Så i morgon ska jag försöka mej påt igen :-) så gött att komma igång med träningen igen :-) Nä nu ska jag njuta av en koppkaffe innan de är dax för handbollsträning för Julia!
Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Jag önska att jag orkade att finnas lite mer vid din sida, du har alltid ställt upp för oss. Men är lite för långt ner i skiten för tillfället och måste komma mig upp själv. Men sen ska jag finnas vid din sida. Du är en underbar vän som alltid ställer upp. Många kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Tack! <3 skriv gärna namn så jag vet vem du är ;-) hoppas du piggar på dej! Kram

    SvaraRadera