fredag 1 mars 2013

Jaja.....

Blev lite besviken idag när medicin mottagningen ringde ang mina prover. Jag fick bara sänka dosen med Cortison med en halv tablett och de ska jag nu käka i två veckor för sedan ta nya prover! Trodde att jag skulle trappa ner ännu mer och lika fort som tidigare men ack va jag bedrog mej! Men de är bara att kämpa vidare! Fick ett sms idag om jag ville med och springa vår ruset i Jönköping i år! Jag som tidigare sagt att jag aldrig skulle börja springa tackade snabbt JA! Ska bli super härlig känsla att få va med och springa eftersom för några år sen aldrig kunde tro att jag skulle va med om detta! Så nu läggs jag i hårdträning så jag klarar detta utan problem!! Ska bli super kul! Så Malin nu jäklar ska vi motionera när jag kommer ;-) NATTI NATTI KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar