torsdag 18 april 2013

Phu

Herre min...... va de blåser ute! Känns som hela taket ska lyfta ibland! Men trots detta väder så tog jag och Nettan en promenad i Stöpen! Kan säga att de känns i magmusklerna för jag hade lill trollet i vagnen. Barnvagn i motvind, uppförsbacke och sen va de lerigt mmm jag tog hel slut kan jag säga! Usch nu ska här tränas igen! jag har tyvärr legat på latsidan för länge men nu jäklar! Så funderar på att ställa klockan på lördag så jag hinner med en löprunda innan dopet! ;-) Dopet ja... Jag och Jimmy har fått äran om att vara faddrar till lilla Wilma! ;-) De är ju faktiskt en ära att få bli fadder så lite stolt blir man allt! ;-) Åå för att jag skulle känna mig lite snyggare så drog jag till stan och klippte mig idag men blev inte så nöjd som jag brukar inte alls egentligen känner mej som en kärring i huvudet.... så dagen blev sisådär både för mig och stackars Jimmy som fick umgås med mej och mitt humör! :-( Stackarn vissa dagar har han de inte lätt kan jag säga!Men man kan inte va glad jämnt eller vad säger ni? ;-) Kan inte förstå hur man fungerar egentligen men vissa dagar känner man sig så jäkla nöjd med sig själv och allt runt omkring och i bland känns inget bra man är missnöjd med de mesta! hmmm ja vi människor är nog ganska konstiga..... Fick frågan i lördags om jag va gravid då kände man att ja de sa dom för man har mage och inte för att jag gnällde på att jag va illa månde :-P Så vart lite depp de sista och känt mig allmänt blää. Kan va att jag börjat med en ny medicin som får mej illa mående och magkatarr symptom. Hoppas att detta släpper och att jag kommer i positiva tänkandet igen! Men som sagt vi har lite trevliga saker som ska hända framöver så då blir de lättare med allt! Nä känner att de blir mycket gnäll ikväll så GOD NATT! Ha de bäst alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar